Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

társadalomkritika és gazdaság

Politikai térkép

2010/01/17. - írta: ardywal

 A magyar politika térképe - 2 dimenzióban

 

 

Lehetne akár 6-7 dimenziót is felvetni, amiben lenne, vagy kéne legyen politikai párt, és ezek kombinációi. De én itt csak kettőt emeltem ki, ami szerintem a legfontosabb, a magántulajdon vs állam, illetve a globális vs nemzeti értékek képviselete.

  Elnézést a kézzel rajzolt hevenyészett ábráért, nagyon nem vagyok grafikus.(Ha rajtam múlik megbukok általánosban rajzból.)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ardywal.blog.hu/api/trackback/id/tr561679734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása